۸۰ درصد آرايشگران بيرجندي بيمه نيستند

رئيس اتحاديه آرايشگران مردانه بيرجند و حومه با بيان اينكه ۶۵ روز است كه واحدهاي آرايشگري در بيرجند تعطيل است گفت: ۸۰ درصد آرايشگران بيرجندي بيمه نبوده و نمي‌توانند از بيمه بيكاري استفاده كنند.

محمد براتي در گفتگو با خبرنگار تسنيم در بيرجند، اظهار داشت: يكي از صنوفي كه كرونا ضربه سنگيني بر آن وارد ساخت صنف آرايشگري است اين واحدهاي صنفي 65 روز است كه تعطيل مي‌باشند.

وي با بيان اينكه از روز گذشته واحدهاي آرايشگري با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي بازگشايي شدند افزود: تاكنون هيچ‌گونه حمايتي از فعالان اين حوزه انجام نشده و فعالان اين صنف به دليل اينكه بيشتر آنها بيمه نبوده يا بيمه آنها از نوع خويش فرما است و  نمي‌توانند از بيمه بيكاري برخوردار شوند.

رئيس اتحاديه آرايشگاهاي مردانه بيرجند گفت: از زمان شيوع ويروس كرونا هيچ مسئولي به مشكلات ناشي از تعطيلي آرايشگاه‌ها رسيدگي نكرد و اين قشر ناديده گرفته شده و تنها از سوي بسيج آماري براي ارائه سبد غذايي اخذ شد كه هنوز به دست ما نرسيده است.

مقالات بيشتر:آموزشگاه آرايشگري مردانه

15 نکته آرایش عروس و ویژه مراسم جشن

1-قبلا یک بار آزمایشی، مو ها و صورت تان را آرایش کنید راههای شاد زیستن کودکان

وقتی که میکاپ آرتیست و شینیون کارتان را انتخاب کردید، بد نیست یک بار به صورت آزمایشی آرایش و مدل موی تان را پیاده سازی کنید تا از ظاهرتان برای روز عروسی مطمئن شوید. این کار نه تنها شما را مطمئن می کند همان طور که دوست دارید خواهید بود، بلکه دست تان خواهد آمد که آرایشتان چه قدر ماندگاری دارد. بهترین کلینیک های کاشت مو

حالا درست است که آرایش تان آزمایشی است، اما حتما این کار را به صورت حرفه ای انجام دهید تا ببینید آرایشگرتان کارش را بلد است و از مواد خوبی استفاده می کند یا خیر؛ حتی می توانید عکس و فیلم های تان را هم در این روز بگیرید. آموزشگاه آرایشگری زنانه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.